Profesyonel olarak destek almak isteyen kişi veya kurumlar bana zaferkarakus [at] gmail.com mail adresinden ulaşabilirler. Mail konusu olarak “Destek Talebi” yazmanız halinde size dönüş anında yapılacaktır. Lütfen mailde sorununuz ve sisteminiz hakkında gerekli detayları belirtiniz.
Destek verdiğim sistemler genel olarak şunlardır;
- Windows Server ailesi ( NT / 2000 / 2003 / 2008 / 2008 R2 )
- Sanallaştırma sistemleri ( Vmware VI3,vSphare4,Esx,Esxi,View 4,SRM / Microsoft Hyper-V / Citrix XenServer,XenDesktop )
- Exchange Server ailesi ( 2000 / 2003 / 2007 / 2010 )
- ISA Server ailesi ( 2004 / 2006 )
- SQL Server ailesi ( 2000 / 2005 / 2008)
- Network cihazları ( Cisco / Juniper / Fortinet )
- Güvenlik yazılımları ve cihazları ( Mcafee / Symantec / Trendmicro / Eset / Bitdefender / Virusbuster )
- Yedekleme yazılımları ( CA ArcServe / Symantec BackupExec )
- Network kamera sistemleri ( Axis Camera Server )
- Perakende mağazacılık sistemleri ( Logo / Persis )
- Network altyapı kurlumu