TEKNİK DESTEK

Profesyonel olarak destek almak isteyen kişi veya kurumlar bana zaferkarakus [at] gmail.com mail adresinden ulaşabilirler. Mail konusu olarak “Destek Talebi” yazmanız halinde size dönüş anında yapılacaktır. Lütfen mailde sorununuz ve sisteminiz hakkında gerekli detayları belirtiniz.

Destek verdiğim sistemler genel olarak şunlardır;

  • Windows Server ailesi ( NT / 2000 / 2003 / 2008 / 2008 R2 )
  • Sanallaştırma sistemleri ( Vmware VI3,vSphare4,Esx,Esxi,View 4,SRM / Microsoft Hyper-V / Citrix XenServer,XenDesktop )
  • Exchange Server ailesi ( 2000 / 2003 / 2007 / 2010 )
  • ISA Server ailesi ( 2004 / 2006 )
  • SQL Server ailesi ( 2000 / 2005 / 2008)
  • Network cihazları ( Cisco / Juniper / Fortinet )
  • Güvenlik yazılımları ve cihazları ( Mcafee / Symantec / Trendmicro / Eset / Bitdefender / Virusbuster )
  • Yedekleme yazılımları ( CA ArcServe / Symantec BackupExec )
  • Network kamera sistemleri ( Axis Camera Server )
  • Perakende mağazacılık sistemleri ( Logo / Persis )
  • Network altyapı kurlumu
Share